Garantii si creditare

                  Uptime 99,99%

Octohost asigura, contractual, o eficienta de 99,9% uptime pentru serviciile oferite, deoarece stim ca fiabilitatea este unul dintre cele mai importante criterii in hosting. Intretinerea serverelor este importanta atat pentru noi cat si pentru clientii nostri astfel ca, exceptand cazurile de indisponibilitate anuntate, despre care veti fi notificati prin e-mail asupra modificarilor facute, asiguram urmatorul plafon de creditare:

intrerupere intre 0′ si 1h15′ /luna (functionalitate 100% – 99,9%): Fara creditare
intrerupere intre 1h15′ si 3h30′ /luna (functionalitate 99,9% – 99,5%): Credit 5%
intrerupere intre 3h30′ si 7h15′ /luna (functionalitate 99,5% – 99%): Credit 10%
intrerupere intre 7h15′ si 14h30′ /luna (functionalitate 99% – 98%): Credit 15%
intrerupere intre 14h30′ si 1 zile /luna (functionalitate 98%-96%): Credit 25%
intrerupere mai mare de 1 zile /luna (functionalitate sub 96%): Credit 100%

Creditarea se acorda doar in cazul indisponibilitatii totale, a tuturor serviciilor ( mail, web, mysql… ) de pe serverul care gazduieste domeniul/domeniile dvs.
Perioada de nefunctionalitate se calculeaza din momentul primirii sesizarii din partea clientului, pana la rezolvarea situatiei si raspunsul aferent din partea echipei Octohost.
Pentru a beneficia de aceasta creditare, trebuie sa va adresati departamentului comercial pentru a face modificarile necesare.

Nota: Creditarea conturilor se realizeaza in procente, raportate la taxele lunare recurente, constand in reduceri aplicate urmatoarelor facturi (Ex: Daca detineti un cont in valoare de 20 Euro/luna, Credit 25% inseamna o reducere de 5 Euro la urmatoarea factura). Garantia disponibilitatii retelei nu se aplica in cazul in care nefunctionarea acesteia nu depinde de OctoHost, incluzand dar nelimitandu-se la congestii in nodurile de Internet, circuite defectuoase ale companiilor de comunicatii, cazuri de forta majora, utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor/serverelor de catre client, utilizarea de aplicatii necorespunzatoare, precum si caderi de curent. De asemenea, conturile de gazduire trebuie sa functioneze in conformitate cu Termenii si Conditiile de Utilizare.

                  Banii inapoi in 30 de zile

Va asiguram ca veti primi banii inapoi daca nu sunteti multumit de calitatea serviciilor noastre, deoarece pentru noi, un client multumit valoreaza mai mult decat produsul in sine.

Daca, indiferent de motiv, nu sunteti satisfacuti de serviciile pe care le oferim, va rugam sa ne comunicati problema pentru a o rezolva in timp util.
In situatia in care, in ciuda eforturilor noastre, doriti sa intrerupeti contractul, veti primi inapoi banii pentru serviciile platite in avans.

Insa, comisioanele bancare, platile pentru inregistrarea de domenii, licentele de orice tip, sau alte servicii ce nu intra in categoria de hosting nu se returneaza. Sumele care fac obiectul unei rambursari vor fi returnate intr-un interval de maxim 30 de zile lucratoare de la solicitarea dumneavoastra.

                  Asistenta 24/7

Suntem onorati sa va putem solutiona orice problema in cel mai eficient si prompt mod cu putinta. Astfel, dumneavoastra beneficiati de suport tehnic gratuit si nelimitat, 24/7.

Calitatea, amabilitatea si promptitudinea sunt punctele noastre forte, iar acest serviciu contribuie substantial in definirea acestore insusiri.